Stadsbesök

Det är vad jag och min man gjort idag. Vi har besökt stan. Dvs Uppsala. Och julhandlat. Så nu är vi helt slut i ben och fötter. Det är jobbigt att gå i affärer. När man dessutom, som vi två, inte gillar det så vidare heller, då är det ändå jobbigare. Men nu är det gjort. Visserligen fattas väl en del saker än, men det mesta är i alla fall uträttat.
Och i morgon ska mats köra en bussresa. En s k julbordsresa. Jag ska följa med. Lite hoppas jag på att kunna sälja nån bok. Det vore ju bra. Om inte det lyckas så är det ändå trevligt att åka med och inte minst att äta julbord.
I frågan om att sälja böcker så är jag nästa fredag och söndag, inbjuden till Petterssons el i Tierp för att läsa och förhoppningsvis sälja böcker. Kanske nån som vill ge bort en bok i julklapp? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0