Barnvakt

Fantastiskt nog så håller jag på att friskna till. Jag har ätit penicillin i 6 dagar och äntligen börjar jag bli bättre. Hosta har jag fortfarande och jag känner mig rätt så darrig än, men i alla fall...
Så idag har jag varit barnvakt till min sonson Maximilian. Det var riktigt roligt må ni tro. Han är helt underbar, glad och förnöjd. Leker och far runt hela tiden. Vilken energi! Inte gnällde han ett enda dugg heller, fast han inte är så van vid mig. Allt fungerade toppenbra. Jag gör gärna om det snart igen.

Det ser verkligen vårligt ut just nu. Solen skiner och man kan tro att det är varmt och skönt. Men vindarna är nordliga och iskalla, så än dröjer det med våren. Fast jag vet ju att den kommer såsmåningom. Det gör den faktiskt varje år.
Något att se fram emot.

När jag kom hem visade det sig på nummerpresentatören att bokförlaget har ringt medan jag var borta. Så nu grubblar jag på vad de ringde om. Mitt vanliga pessimistiska jag tänker förståss att det är något fel på disketterna som jag skickat dit. Det går kanske inte att få fram texten på dem!! Hjälp! Men jag antar att de ringer igen, kanske i morgon så jag får veta vad det gällde. Det kan ju till och med vara nåt positivt....


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att förlaget har något positivt att komma med!! Det är du värd!!

2009-03-21 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0