Slutdarrat

Nu ska det vara slutdarrat för min del! Inte för att jag varit rädd eller nåt, utan jag har känt mig darrig i hela kroppen under flera veckor nu. Jag måste erkänna att jag har undrat en hel del över vad det varit för fel på mig. Men idag kom jag på en idé. Jag har ju en ganska lång tid ätit en sorts medicin för att mitt kolesterolvärde var lite högt. Först fick jag en provdos på 24 tabletter, så kollades värdet igen, och var helt normalt. Läkaren tyckte ändå att jag skulle fortsätta med medicin, fast då fick jag en annan sort som jag snällt stoppat i mig varje kväll. Nu satte jag mig och läste ordentligt igenom vilka biverkningar den kunde ha i vissa undantagsfall. En på tusen eller nåt. Och vips fattade jag. Precis så kunde det bli. Och jag som bara blivit sämre och sämre utan att förstå vad det berott på.
Jag blev så himla glad så jag skakade iväg på en promenad och gick in till mina barn bara för att berätta om nyheten. Nu kan jag bli bra igen! Härligt. Det är bara att sluta med medicinen, och det ska jag minsann göra. Nu är det slutpillrat för mig. Sen får jag väl se om det hjälper, det tror jag i alla fall. Fast det kanske tar ett tag innan skillnaden märks. Dessutom såg jag att man inte skulle äta den om man har nedsatt njurfunktion. Eftersom jag bara har en njure så är det säkert bra för den skull också. Jag riktigt känner hur frisk jag kommer att bli. Slutmedicinerat alltså!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre nu! Så du kan fortsätta ta långa promenader!

2009-03-29 @ 20:02:56
Postat av: Bea

Hoppas det blir bättre nu! Så du kan fortsätta gå på långa promenader!

2009-03-29 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0