Än har jag inte dött....

Fast det kan man kanske tro, eftersom jag aldrig skriver på min blogg. Men jag har varit sjuk. En hel del besvär har jag haft. Men, peppar peppar ta i trä, nu tror jag att det är över för den här gången. Jag har ingen feber längre, och benen känns mycket bättre. Dock är jag fortfarande lite darrig och klen. SLUTGNÄLLT!!

Nu börjar mitt positiva liv igen. Jag har börjat jobba så smått i Lövstabruk. Mest röjning och städning hittills. Men det behöver verkligen göras. Dessutom har jag bokat in mig för datautbildning. Nu ska jag äntligen lära mig att skicka mail med bifogade filer, göra massutskick osv. På tisdag ska jag ta med min dator och åka till Lövsta, där finns nämnligen en kunnig person som ska försöka få in lite datakunskaper i min skalle. Hoppas han lyckas.

För övrigt väntar jag nu på en sändning med mina böcker, ANDRA UPPLAGAN!!!!! Det låter nåt va?
Dessutom har jag skrivit rent senaste kapitlen på fortsättningen om Sigrid. Kapitel 35 var det senaste. Så nu gäller det att komma igång med fortsättningen. Dessutom är det dags för träff med skrivarkursen igen. En höjdpunkt i mitt liv. Måndag, onsdag och torsdag ska vi ses. Och på torsdag kväll är jag inbjuden till Ullfors för att läsa ur min bok, och delta i bakning av Ullforsbröd. Det ska bli spännande att se hur det går till. Dessutom är vi bjudna på dop till Uppsala nästa lördag, min brors barnbarn Emmeline ska döpas. Kul att träffa släkten, det blir inte så ofta.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det här låter ju toppen mamma, så mycket roligt att se fram emot :)

2010-04-11 @ 15:31:26
URL: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0