Tål att tänka på

Ja, nu har jag fått en del att fundera över. Som om jag inte hade det förut. Idag har jag bestämt att vi (= Förlaget och jag) ska trycka upp fler böcker. En andra upplaga! Det låter nåt minsann. Och det är det också. Men problemet är ju att jag måste jobba mera med reklam, lansering och försäljning av min bok. Det låter så klart som ett angenämt problem, och det är det också. Det jobbiga är att jag finns i Försäkringskassans och Arbetsförmedlingens klor. Bildligt talat. Jag ska börja i Lövstabruk åt några föreningar när min sjukskrivning upphört. Det blir säkert både roligt och intressant. Men - hur kombinerar jag det med att turnera i Norrland och presentera min bok? Som ni förstår så tål det att tänka på.
Från det ena till det andra, så kan jag berätta att det snöar här. Ganska mycket just nu. Som om vi inte har tillräckligt med snö redan. Jag är i alla fall nöjd.
I morgon har vi bestämt att åka och hälsa på min mamma. Det var ett tag sen, och nästa helg kommer vår yngsta dotter hem, så då passar det inte att åka. Hoppas vädret blir bättre till i morgon, jag tycker inte om att åka bil i snöväder.
I morgon ska jag dessutom skicka iväg 10 böcker till förlaget, och 5 st till en kusin. Så visst behövs flera böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0