I morgon är det dags!!

I morgon åker vi iväg med husbil, för att dagen därpå komma till bokmässan i Göteborg. Det ska bli spännande. Men jag har verkligen stressat de senaste dagarna. För att hinna skriva färdigt min andra bok om Sigrid. Nu är den så gott som klar. Jag tror att det bara är det allra sista kapitlet som fattas. Så i eftermiddag gick jag runt Tierp för att hitta någonstans att kopiera min text. Jag vill nämnligen lämna till förlaget som jag säkert träffar nere i Göteborg. Sen får vi se vad de säger.

Men först ska vi besöka Örebro i morgon. Där ska vi fira vår yngsta dotter, som fyller år. Ja hon fyller idag, men vi får väl fira henne imorgon. Så GRATTIS MATILDA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0