Mormor igen!!

Jag har blivit mormor igen. Igår, den 19 december föddes en ny liten flicka. Idag har jag fått träffa henne, och till och med hålla i henne. Finns det nåt ljuvligare än en alldeles nyfödd liten baby? Så liten och hjälplös och ändå med makt att betvinga alla hjärtan den möter. Så söt och fin hon är, med mörkt hår och små gropar i kinderna. Nu är hon hemma hos Maria och Magnus och storasyster Julie. Hoppas att hon blir lycklig, helst i alla sina dar. Varje barn är ju värt att bli det.
Hon ska heta Jonna, och det passar så bra tillsammans med Julie. Julie och Jonna!! Visst låter det underbart. Det ska bli så spännande att följa även henne och se vad för slags person hon är. Nu har jag mitt bonusbarnbarn Linnea och mina barnbarn Maximilian, Julie och Jonna. Dessutom väntas ännu ett barnbarn till sommaren. Linnea ska få småsyskon. Tänk så lyckligt lottad jag är!
Såna här gånger undrar jag verkligen över att jag blir deppad ibland. När jag egentligen är den lyckligaste i världen med fyra fantastiska barn, deras respektive och inte minst småbarnen. Ja just idag känns det helt underbart.
Och absolut inte ett dugg banalt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blir inte mycket bättre än så här!!! 6 dar tills jag kommer hem :)

2008-12-22 @ 13:12:36
URL: http://amuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0