Dösnack

Egentligen, är det nåt annat än dösnack? Jag menar det som jag skriver. Jag har läst igenom en del av mina bloggar, och faktiskt, det påminner väldigt mycket om det man säger till varann när man möts så där tillfälligt.
Ytligt och utan substans. Jag har läst igenom en del av mina bloggar, och är rätt besviken. Egentligen vill jag att det ska vara rakt och ärligt. Verkligen spegla det jag känner. Men tyvärr. Det är mest dösnack. Och jag märker själv att jag försöker vara lite lustig och underhållande. Dock utan att lyckas särskilt bra.

Nej, usch och fy. Texten berör inte alls. Den känns slätstruken och känslolös. Helt enkelt BANAL.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ojojoj va hård du är mot dig själv, jag tycker definitivt inte att dina texter är slätstrukna och känslolösa. Mina texter är likadana och dom tycker du ju är bra, så nu får du sluta vara så kritisk mot dig själv. Jag tycker det du skriver är bra!!

2008-03-17 @ 14:53:46
URL: http://matildawikander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0