Dags igen

Nu är det verkligen dags igen. För vad då, kanske ni undrar. Jo, det är dags att skriva igen. Det har eg varit dags för länge sen. Dessutom är det dags för min kära skrivarkurs igen. I morgon ska jag bege mig till Lövstabruk igen, och det ska bli riktigt roligt. Tyvärr kan jag bara delta på måndag. Eftersom det är dags igen. För att sätta igång och jobba. Jag ska ju arbeta åt volleybollklubben. Inte bara i sommar när badet öppnar utan även nu i vår med att hjälpa till med vissa projekt som förhoppningsvis ska vara positiva för klubben. Både volleybollmässigt och rent ekonomiskt. I alla fall är det tänkt så. Jag får väl göra ett tappert försök som man brukar säga.

Så det är en del som det är dags för nu. Jag har dessutom suttit framför datorn och renskrivit ett nytt kapitel i min Sigrid-berättelse. Det känns verkligen roligt. Så det mesta är positivt just nu. Men det är klart att det snabbt kan ändras. Banalt kan man väl kalla det. Det mesta i mitt liv är faktiskt banalt.

Kommentarer
Postat av: Eva

http://www.textmagasinet.se/

annikas blogg

Eva

2009-04-24 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0