Det händer saker...

Nu börjar det hända saker! Idag när jag kom hem från min promenad låg ett paket i postfacket! Spännande! Dessutom visade det sig att paketet var från MITT FÖRLAG. (Smaka på det bara, mitt förlag)
Knasig som jag är så rev jag inte genast upp det. Först duschade jag och bytte om. Sen tog jag fika, innan jag till slut öppnade paketet. Man kan undra varför jag gör på detta viset. Jo, så klart för att dra ut på spänningen. Ha det roliga framför mig en stund extra. Helt normalt tycker jag.

Och som ni som kan det här med böcker genast förstår, så var det ett korrektur som låg där i paketet. Mitt korrektur till min bok. Så nu ska jag läsa igenom det och se att allt är till min belåtenhet. Ett litet aber är att jag inte kommit på någon bra titel. Jag hoppas att jag ska få en ide medan jag läser. Men jag tror att den ska heta SIGRID, och så en undertitel. Få se vad det kan bli. Det är ju svårt att be er vördade läsare om förslag, ni har väl knappast nån aning om vad boken handlar om. Men vänta bara, så småningom ska ni nog få veta det.

För övrigt måste jag gnälla lite, eftersom jag dras med tandvärk. Och det är inte roligt må ni tro. Det underliga är att jag fick en kallelse för bra länge sen, så på måndag nästa vecka ska jag till tandläkaren. Få se om jag står ut till dess. Jag har i alla fall tänkt det. Jag som aldrig brukar ha tandvärk. Jag har för resten inte haft nåt hål på en massa år, men nu är det färdigt. Men nåt ska jag väl ha att gnälla över, det får inte bli för positivt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis Ann-Marie!!!!! Va kul! Är så nyfiken på boken!!!

2009-04-28 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0