Julavslutning

Nu har jag för första gången varit på julavslutning i Natanaelskyrkan. Det var mitt kära lilla bonusbarnbarn Linnea som hade sin första terminsavslutning. Tänk så fort det går. Hon har redan gått en termin i förskolan. Och snart kommer de övriga barnbarnen efter. Jag som tycker att det var alldeles nyss som mina egna barn gick i skolan. Det är väl ytterligare ett tecken på att jag börjar bli gammal.
Idag ska min mamma komma hit för julfirande (apropå gammal) Jag ska möta henne vid bussen i tvåtiden. Men innan dess ska jag hinna ut på ledsagning en sväng. Och helst göra någon mer förberedelse till julen också. Det finns ju en del saker kvar att fixa. En hel del.
Men nu ska jag äta lite frukost och strax åka iväg på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0