Sigrid - Röd som skam

Så heter den! Min bok. Idag har jag för första gången googlat på namnet - och den fanns där!!!!
Det står att boken kommer ut i september. Jag måste erkänna att jag blev upprymd. Faktiskt så pass att jag fick hjärtklappning.

Det känns nästan lite overkligt, att jag faktiskt ska ge ut en bok, som dessutom har fått beröm av dem som läst den.
Klart att jag är glad och lycklig.
Det var bara det jag måste skriva ikväll. Det är nämnligen hög tid att gå isäng. I morgon väntar en ny varm jobbig dag på badet. Men - jag är en författare!!!  Yiippiiii
Och det känns inte ett dugg banalt

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad roligt!!! Är så glad för din skull!!

2009-07-03 @ 08:44:48
Postat av: eva

Grattis!!!ser framemot september

2009-07-03 @ 09:45:52
Postat av: Matilda

Det är ju helt underbart mamma!!! är så sjukt glad för din skull :) Puss och kram

2009-07-03 @ 23:24:46
URL: http://matildawikander.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kan inte ana så stolta vi är. Har just länkat ut till min sida på facebook, hoppas det är nån som nappar på det :)

2009-07-06 @ 15:09:26
Postat av: Lars-Olov och Gudrun i Linsell

Stort grattis till bokutgivningen. Välförtjänt!

2009-07-08 @ 12:38:33
Postat av: Ann-Marie Wikander

Tack alla snälla människor!

Ni må tro att det känns spännande. Jag behöver säkert allt stöd jag kan få. Som alla vet (som känner mig) så är jag dålig på att "sälja" mig själv.

Ann-Marie

2009-07-10 @ 22:34:35
URL: http://banalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0