Regn

Det är definitivt den rubrik som passar bäst. REGN! Hur mycket som helst. Varje dag REGN! Gissa om det är roligt att arbeta på ett utomhusbad just nu. Rätt gissat. Det känns rätt så värdelöst. Vi har kanske 5 - 6 besökare på en dag. I och för sig var skolan där under de två veckor som gått. Tvångskommenderade elever kan man tänka. Ingen badar väl frivilligt när det är ca 10 grader i luften, samt blåst och regn. Nu måste det bli bättre väder. Det kan ju inte bli sämre. Snö då i så fall.

För övrigt så har jag nu skickat de sista grejerna till min bok. En presentation av boken, en av författaren, samt ett foto, som min dotter hjälpte mig att maila iväg. Dessutom gjorde jag som alla stora författare, skickade med ett tack som jag vill ha med i boken. Det låter nåt va? Stora författare!

Idag är det lördag och jag ska vara ledig från badet, men jag måste dit och öppna och visa killarna som ska jobba, hur det ska vara. Hoppas att jag slipper åka dit och stänga med. Få se. Jag vet inte än vem som kommer i morgon söndag. Så lite sur är jag.

Jag ska prata med min sons tjej, kanske ska jag följa med henne till stan. Om vi håller oss inne i affärerna ska vi väl slippa bli blöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0