Var det jag....

Var det verkligen jag som klagade på regn och kallt väder??? Underligt. Nu vill jag snarare klaga på att det är alldeles för varmt!! Det är full fart på badet varenda dag. Jobbigt!! Jag är helt slut i ryggen, förresten i huvud axlar knä och tå....När kvällen kommer och arbetsdagen vid badet är slut, är jag också slut. Jag börjar nog bli för gammal för sånt här. Fast lite positivt är det också. Dagarna går så fort och jag träffar verkligen mycket trevligt folk. Dessutom är det bra för volleybollklubben, och kommunen också. Det blir definitivt bättre intäkter när det är vackert väder.

Det som är lite negativt (förutom alla mina krämpor) är ju att jag inte har tid att skriva ett enda ord just nu. Men det kommer väl andra tider, med regn och rusk igen. Nu är det i alla falll fredagkväll och jag har två lediga dagar framför mig. Nåja, lediga och lediga, jag behöver städa och tvätta och ska dessutom vara barnvakt till två småttingar i morgon em, kväll och natt. Min dotter ska ha trettioårskalas för alla kompisar.
 
I frågan om min bok, så är visst allt fixat och klart nu, så den ska iväg till tryckeriet. Undrar just hur lång tid det tar? Jag ser verkligen fram emot att hålla boken i min hand, så jag känner att det är på riktigt. Sen kommer de verkliga problemen - nämnligen att försöka sälja boken. Att göra reklam för mig själv och min berättelse blir nog inte så lätt. Jag kan se hur jag blir sittande här i lägenheten, fullkomligt dränkt i böcker som ingen vill ha....
Nej, usch nu får jag inte vara så där negativ igen. Jag har ju lovat att bli mera positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0