Känd från pressen...

Idag fanns en intervju med mig i Arbetarbladet. Det känns lite konstigt att läsa om sig själv. Roligt naturligtvis, men ändå mest konstigt och overkligt. Innerst inne tycker jag ju att min person är ingenting att skriva om. Det känns faktiskt nästan skämmigt. Men om jag nån gång ska bli författare på riktigt så får jag väl vänja mig vid sånt. Och det är ju faktiskt min dröm. Nu väntar jag på att få läsa AB:s recension. hoppas den blir bra.
Dessutom har jag varit och tittat på ett jobb idag. Ganska hoppfull innan, men definitivt inte efter. Det var alldeles för tungt för min rygg. Usch vad det känns hopplöst. Och banalt, får jag väl lov att säga. Vi är väl tusental som har det så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0