Radiodebut

Nu har jag gjort debut i radion. Tänk vad man får vara med om. Min bok var veckans bok och jag var inbjuden till radio Uppland för intervju hos Lena Redin. Jag var ganska nervös när jag satt där och väntade på min tur må ni tro. Min vana trogen så kom jag förståss en halvtimme tidigare. Ändå hade jag gått runt kvarteret ett varv före också, så god tid hade jag på mig. Om det inte regnat så hade jag nog gått ytterligare ett varv. Nåja, allt gick ju bra. Den som hade hand om programmet var proffs, och då kändes det lugnt för mig också. Jag funderade en hel del på vad jag skulle läsa, men det löste sig, Lena Redin hade ett önskemål, så då läste jag det hon föreslog.
Efteråt har jag lyssnat på datorn, och det lät väl inte så dumt ändå. Det enda konstiga är hur min röst låter, inte alls som jag hör den. Men så är det ju. Nu är det i alla fall gjort. Jag har fixat även detta. Lite stolt är jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0