Teater

Ikväll har jag varit på teater. I Tierp, faktiskt. Kopparmanteln hette den och var från Kalevala. Och den var riktigt bra!! Fantastiskt, tycker jag. Jag har ju inte varit på så många föreställningar, så jag har väl inte så mycket att jämföra med. Men den här föreställningen tog mig direkt. Jag gick tillsammans med fyra av mina vänner från Lövstabruk-kursen. Och faktum är att det kändes lite snopet att bara gå hem efteråt. Jag hade nog behövt sitta och prata om föreställningen. Men nu är det som det är. Vi skildes åt direkt efter. Men det kan i alla fall inte förringa min upplevelse.

Apropå upplevelser. I morgon ska en journalist från Arbetarbladet komma hit hem och intervjua mig om boken. De har visst recenserat den nu. Det är mycket nu, som man brukar säga. Spännande och roligt. Hoppas att jag kan sälja lite mer böcker också tack vare all reklam jag fått. Min dröm är ju att jag ska kunna leva på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0