Intervju

Gissa vad. Jag har precis gett en intervju!! Tänk er bara. Jag ge en intervju. Det var en kvinna från Östersundsposten som ringde upp mig med anledning av mitt mail om boken. Det känns nästan overkligt. Att jag skulle vara nån som man vill intervjua.
Jag har ju skickat några böcker till tidningar. Så nu hoppas jag att jag ska få positiva recensioner.
Dessutom såg jag på förlagets hemsida att min bok låg på andra plats veckorna 37 och 38. Näst mest sålda bok alltså. Helt otroligt. Gissa om jag är glad.

I morse fick jag pallra mig upp kl 5, eftersom jag lovat att vara barnvakt till Julie och Jonna medans deras mamma körde taxi några timmar. Det var visst någon som var sjuk, och på morgonen är det så mycket jobb så hon var tvungen att ställa upp. Min man han är ute och kör lastbil. Ett halmlass upp till Hede i Härjedalen. Då åker han genom min hemby, Linsell, så egentligen hade jag haft lust att åka med och se hur det ser ut där uppe. Men som sagt, jag skulle ju vara barnvakt. Det händer mycket i mitt liv just nu. I morgon och på onsdag ska jag till Lövstabruk för att träffa mina skrivarkompisar. Det är alltid så roligt och givande. Verkligen något att se fram emot.
Och mycket snart, den 1 oktober faktiskt, ska min man och jag åka till Kreta. Vi har inte haft nån semester tillsammans den här sommaren, så det ska bli underbart. Då hoppas jag att det går att skriva lite, eller mycket, på min fortsättning av berättelsen om Sigrid.

Och när vi kommer tillbaka ska vi vara med på två dop, Jonna och Moa ska döpas helgerna efter varann. OCH SÅ SKA JAG HA MITT RELEASEPARTY!! Tänk er bara. Det känns riktigt bra. Söndag den 18 oktober ska jag ha releaseparty i Lövstabruk kl 14.00.
Det här slutar väl med att jag får lov att byta namn på min blogg. Det känns nämnligen inte ett dugg banalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0