Nu är det på gång....

Nu är jag igång med min bokförsäljning. Har i alla fall sålt 13 böcker. Men det är bara en droppe i havet. Idag har jag varit till tryckeriet och skaffat följebrev. Ett från bokförlaget och en författar-
presentation som jag skrivit själv. Dem har jag kopierat upp i ett antal ex. Dessutom har jag fått iväg en bok till den ena av lokaltidningarna. Den andra har jag skickat mail till (eftersom jag inte fick svar på telefon.) Jag tycker ju fortfarande att det är bättre att prata med någon än att maila.  Så i morgon ska jag iväg till posten och skicka böcker till några lämpliga tidningar. Så snart jag skrivit färdigt på bloggen så ska jag ringa till några fler, t ex Jämtländska tidningar. Dessutom ska jag fundera ut andra reklamvägar. Kanske lokalradion? Det känns spännande måste jag säga. Hoppas bara att jag får några recensioner, och att de är positiva.
För övrigt ska jag till kommunen i morgon för att ev få mera ledsagnings-uppdrag. Få se hur det blir
Värst om det inkräktar på mitt författande och försäljande av böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0