Inskrivning

Det är vad jag sysslat med idag. Jag har blivit inskriven på avdelning vid Akademiska sjukhuset i Uppsala. Lite underligt känns det. Att skriva in sig, och sen åka hem igen och komma tillbaka först nästa måndag. Då ska jag nämnligen opereras. Men så går det till nuförtiden. Det ska i alla fall bli skönt att äntligen få det här gjort. Jag har nämnligen väntat några år. Det är inte någon bröstförstoring eller nåt sånt må ni tro. Nejdå inte alls. Fast det är modernt och inne med sådana ingrepp. Men jag är ju inte någon inne-människa. Tvärtom så är jag väldigt ute. Och det bryr jag mig inte ens om. Jag kommer förmodligen att bli sjukskriven några veckor. Och tänk att det tycker jag ska bli skönt. Min förhoppning är att jag ska kunna sitta och skriva framöver. Om jag inte behöver jobba alls på ett tag så kanske det går bättre att komma igång med skrivandet igen. Den som lever får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0