Gotland

Nu har vi äntligen kommit iväg för att hälsa på vår dotter på Gotland. Underbart att träffa henne, barnen och killen. Dessutom blev vi inbjudna till, och bekanta med hans föräldrar och en del av övrig släkt. Vilka trevliga människor!! En helt fantastisk påsk måste jag säga. Framför allt för att vi fick se att dottern och barnbarnen har fått det så bra. Vi kan lugnt låta dem leva där på Gotland, fjärran från vårt land. Det går ingen nöd på dem. (Inte för att vi direkt trodde det, men ändå - det är i alla fall Gotland)
Det enda som förmörkade vår resa var en viss serviceman på flygplatsen vid Arlanda. Han som såg till att vi inte hann med det flyg vi hade bokat. Däremot fanns det andra (kvinnor) som såg till att vi och våra väskor kom med ett annat flyg, fyra timmar senare. Hemresan gick helt planenligt.
Vädret var vackert, Gotland visade sig från sin bästa sida. Min man fick testa gotlandsdricka, för säkerhets skull, många gånger till och med. Nu får vi bara hoppas att vi kan bjuda igen nån gång, ifall de vill, vågar och kan lämna sin ö nån gång.
Men lustigt nog, fast vi hade det så bra, så är det skönt att komma hem igen. Och jag kan tänka mig att den kära familjen behöver koppla av nu, efter att vi bott där nästan en vecka.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att det gick bra med utdelningen igår och att du berättar lite om den när du får tid.

Eva

2011-05-18 @ 18:24:36
Postat av: Eva

Hoppas det gick bra med utdelningen och att du berättar om den när du får tid.

Eva

2011-05-18 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0